Stock Photos

Freebie QP + Last day NEW KIT 25% off "Fly...fly...butterfly"


********LASTDAY***LAST DAY***LAST DAY********

25% off



Et voici mon nouveau kit "Fly...fly...butterfly"

Un condensé de vintage ! Tout ce que j'aime !

J'espère qu'il vous ravira autant que j'ai pris plaisir à le faire

Il contient 20 papiers, 103 éléments et 3 wordarts


And here is my new kit "Fly ... fly ... butterfly"

A compendium of vintage! Everything I love!

I hope it will delight you as much as I enjoyed doing

It contains 20 papers, 103 elements and 3 wordarts


@DIGITAL CREA


@DIGITAL CREA

-25% seulement pendant 3 jours

Retrouvez toutes les pages de ma CT sur mon blog

Find all the pages of my CT on my blog

http://au-ptit-scrap-de-delph.over-blog.com/


---------------------------------------

Et voici la QP que Jaycee vous offre

Une page sublime

N'oubliez pas de lui laisser un commentaire


And here is the QP that Jaycee offers

A sublime page

Do not forget to leave a comment


Chez Jaycee HERE

QP-PV-FlyFlyButterfly.jpg

Chez Jaycee HERE